Eindejaarsblog: het enerverende jaar 2017

In deze blok kijkt Kaj Beurskens terug op 2017. Het jaar dat Rens Raemakers de sprong naar de Tweede Kamer maakte, Kaj Beurskens fractievoorzitter werd en Leo Schouten de plaats van Rens Raemakers innam.

Reflecties van Rens

In deze blog blikt Rens Raemakers terug op zijn eerste maanden als Tweede Kamerlid. Maar: Rens laat Leudal niet los en geeft ook zijn mening over Park Leudal Oost. Is er volgens hem nog hoop voor dit initiatief?

Eindejaarsblog 2016: ‘D66 in Leudal: een blijvend appèl’

Ook dit jaar weer -tussen kerst en nieuwjaar- een blog van de fractie met een overzicht van 2016. Wat is de bijdrage geweest van D66 aan de politiek in de Leudal?

Vlogs fractie D66-Leudal

Links naar de vlogs die de fractie regelmatig publiceert.
In deze vlogs wordt een onderwerp uit de gemeenteraad op een begrijpelijke wijze besproken.

Eindejaarsblog 2015

Zo tussen Kerst en Oudjaar laten wij nog één keer, de laatste keer in 2015, van ons horen. Dat doen we, net als vorig jaar, met een kort jaaroverzicht. Wat heeft 2015 ons gebracht en wat leert het ons?

Kerstblog van de fractie - december 2014

Het jaar 2014 zit er bijna op. Nu is het tijd voor de gezelligheid van Kerst en Oud op Nieuw; voor de kerstkransjes, de oliebollen, de champagnebubbels en het gerstenat. Na een jaar hard werken mag dat best. Maar geen jaar gaat voorbij zonder een jaaroverzicht, een terugblik.

Weblog van lijsttrekker Rens Raemakers – na de verkiezingen

Vandaag schrijf ik de laatste weblog in een serie van zes. De laatste, want we zijn in de raad van Leudal gekozen! Met maar liefst 2 zetels! 1.421 stemmen!

Weblog van lijsttrekker Rens Raemakers – maart 2014

Inmiddels zijn we beland bij het meest intensieve gedeelte van de campagne. De posters hangen in alle zestien kernen, de flyers worden rondbezorgd en onze verkiezingsfilm DOEN draait op volle toeren. Nog anderhalve week en dan is het zover: op woensdag 19 maart mag u naar de stembus!

Weblog van lijsttrekker Rens Raemakers – februari 2014

We doen mee! Het is definitief! Op 19 maart kun je stemmen voor lijst 8, D66!

Het was nog een heel gedoe hoor, die inschrijving.

Weblog van lijsttrekker Rens Raemakers – januari 2014

In de eerste plaats wil ik iedereen alle goeds wensen voor 2014: opdat het voor ieder een mooi en goed jaar wordt. 2014 is het jaar waarin we als D66 Leudal gaan proberen om in de gemeenteraad van Leudal te komen.

Weblog van lijsttrekker Rens Raemakers – december 2013

Inmiddels is het alweer december. We stevenen hard af op het einde van 2013, en dat betekent ook het einde van het politieke jaar. Wederom was het een zeer bewogen jaar voor de gemeente Leudal. Er heeft te veel gespeeld om nu even samen te vatten, ...

Weblog van lijsttrekker Rens Raemakers – november 2013

Het is een kleine vier weken geleden dat bekend werd dat D66 Leudal gaat deelnemen aan de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014. Het leek mij – als lijsttrekker – een goed idee om een weblog bij te gaan houden, zodat u als kiezer (of andere geïnteresseerde) wat beter weet wat wij allemaal uitspoken.